1 Şubat 2009 Pazar

''Hep beni yazın!''


Futbol camiasında antipatik yıldız pek yoktur.Genelde yeni gelenler eski jenarasyona hep saygı göstermiştir.''Ben, ben, sadece ben!'' diyen pek olmamıştı.Ta ki Cristiano Ronaldo gelene kadar...

Daha önceden de çok fazla antipatik demeci olsa bile sadece son bir aydaki iki demeci bile yeterli onu sevmemeye.Önce Yılın Oyuncusu Ödülü'nün favorisi olduğu sorulduğunda ''En iyisi benim, ikincisi de benim,hatta üçüncüsü bile benim'' demişti saygısız tavırlarla.Ödülü aldı ardından, ki ben Fifa'nın bu demeç sonrası ödülü başkasına vermesi gerektiğinden yanaydım.Yılın Futbolcusu olmak sadece sahadaki performansa değil, adam olmaya da bakmalıydı bence... Neyse onlar öyle düşünmediler.Ronaldo'nunsa demeçleri devam etti, ''Bana göre; Avrupa’nın en iyi futbolcusu benim! Kendimi övdüğümü düşünebilirsiniz, ama böyle... Ben tarihe geçmek istiyorum. Basın hep beni yazsın istiyorum. Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu olarak anılmak istiyorum. Evet, çok şey istiyorum..."

Bir röportajında filmlerde oynayıp oynamayacağı sorulduğunda ''Benim futbol dışında yeteneklerim de var, insanların daha haberi yok'' diyen, ya da Brezilya maçında genç bir oyuncunun ayağını kırmaya çalışan birinden de bu tarz açıklamalar beklenirdi zaten.

Futbolda zamanında Maldini, Baggio, Weah, Laudrup veya Bergkamp'ı izleyen ve takip eden bir futbolsever olarak, yeni jenarasyon yıldızlarından da bu efendiliği görmek isterdim açıkcası.Ama pek umudum yok, futbolun yozlaşması hızla devam edecek sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder