24 Şubat 2009 Salı

Grand Avenue


Coldplay'i ilk keşfedişimi hatırlıyorum.Tek kelimeyle mükemmeldi.Daha dünyada bile ünlü sayılmazlardı.Hoş Parachutes çıkmıştı gerçi.Trouble gelmişti kulağıma.O şokla beraber tüm neti arayıp kafayı yemiştim.Kendime bir grup seçmiştim artık, o grup benim grubumdu.Pek kimsecikler de bilmediğinden, benim gizli hazinem gibiydiler.Ve bugün, aradan çok uzun yıllar geçti ve o benim gizli grubum dediğim Coldplay 2008'in dünyada en çok albüm satışını yaptı.Özetle yıllar içerisinde yavaşca elimden kayan benimseme olayı, artık sonuçlanmış oldu.Coldplay artık dünyanındı.Ben de yeni bir grup arayışına girmeye karar verdim.Zaten artık dünyada o kadar çok rock grubu var ki birilerini beğenmemek imkansız.Bu sefer çok geriden takip ediyorum, zaten Avrupa'da bilinen bir grubu ben yeni buldum.Yeni grubum diyemem daha ama kendilerini gerçekten çok beğendim.Tavsiye ediyorum herkese, zaten biraz Coldplay'in eski tarzını da andırmıyor değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder