24 Şubat 2009 Salı

Önceki Zamanlar


Dünyaya daha erken gelseydik neler yapardık acaba.Kendim mesela, Frank Sinatra'yı ya da Edith Piaf'ı canlı dinleme fırsatım olabilirdi, ya da Ay'da yürüyüşü canlı seyredebilirdim. Bilgisayarların dünyası olmayan, herkesin içiçe yaşadığı, kapıların kilitlenmediği dönem de yaşasaydık belki daha da mutlu olabilirdik.Mesela Türkiye'de devamlı pikniğe gidilen, komşuların kardeş gibi olduğu dönemler.Olmayan huzursuzluk ve trafik.Düşünüyorum da sinemada Hitchcock filmlerinin ilk gösterimi nasıldır, ya da 1941'de Citizen Kane'i izlemek adamı ne hale getirir mesela.Ya da Pele'yi, Beckenbauer'i hatta Muhammed Ali'yi canlı izlemek.Hatta the Beatles ve George Best elbette...

Evet liste çok uzayabilir, ama hiç bir yararı yok elbette.O yüzden en iyisi V for Vendetta'yı ya da Jordan'ın the Shot'ını izleyip, cep telefonuyla başka kıtada olan dostu arayıp, ''evet kendi vaktimi seviyorum'' demek olacak sanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder